tisdag 17 mars 2009

Slentrian och Promenad

Idag har det inte hänt mycket alls. Den gamla slentrianen har gjort sig till känna igen. Lite surfande, TV-tittande, tupplur på tre timmar för Molly och lunchdax för Skövde Hooligan. När allt det vanliga var avklarat gick vi ut på en promenad. Jag känner inte till Ryd så värst bra så vi skulle utforska området och gångvägarna. Slutade med att vi hamnade i min mosters område. Där plingade vi på för att bara säga hej men det blev en fika iaf. Pratade lite och sedan kom Sofia hem från skolan. Molly gick lös på Sofias rum och det var inte så populärt. Haha.

När vi kom hem så dammsög jag ovanvåningen och mellanplan. Dammsugaren gick sönder som allt annat känns det som. Vi tejpade den med silvertejp. Funkar ett tag iaf, tills vi får tummen ur och köper en ny.

Nu sover Molly och jag bloggar. Antar att Jörgen ska spela som vanligt. Vi får väl se om han glömmer tiden som han brukar. Nu lovade han att han inte skulle spela så länge, men han ska jobba i natt så han ska väl åka vid tiotiden. Han brukar ju spela i minst två tre timmar åt gången. Får väl hålla tummarna att han kommer ihåg mig. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar