lördag 14 mars 2009

Rastlös och Spotify

Sitter och är fruktansvärt rastlös. Grisarna sover som stockar så jag är ensam. Har kollat alla sidorna som jag brukar surfa på och inget intressant. Kanske skulle ge mig på det där med pluggandet nu när Molly sover men då vaknar väl hon, men hon behöver sova. Sov juh nästan inget igår. Sover hon bra nu är hon kanske på bättre humör sen när hon vaknar. Man kan ju alltid hoppas. Får försöka dra med familjen ut på äventyr ute sen när den vaknar. Jörgen ska jobba natt i morgon och ska vara uppe sent inatt för att ställa om så jag vill inte väcka honom heller. Då kommer han ju inte kunna vara vaken länge ikväll och sova länge imorgon. Blir det så blir det ingen rolig vecka som kommer utan då blir han på dåligt humör för att han är trött och det går ut över Molly och mig. Inte alls roligt, så han får sova tills han vaknar!


Lyssnar iaf på Dolly Parton i Spotify! Tvätten är nog klar snart så jag kan hänga och lägga i ny. Ska städa sen också när de vaknar för ikväll kommer ju min andra älskling med familj. SKa bli jätteroligt. Det var evigheter sedan vi såg på riktigt och inte bara hej på MAXI!

Morsning korsnig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar