lördag 14 mars 2009

Marlena och Molly

Nu sitter jag och myser med Molly i knät. Hon vaknade för en liten stund sedan. Förmodligen hostade hon så att hon vaknade, så nu har hon fått hostmedecin. Mia, Tobbe och Theo har precis åkt hem. Det var jättemysigt. Hade Theo i knät nästan hela kvällen, så nu är jag bebissjuk. Längtar så tills vi har möjlighet att skaffa ett syskon till Molly. Hoppas det inte dröker alt för länge!
Melodifestivalen: Marlena var precis rätt person att vinna. Hon kommer att representera Sverige kanon och framför allt har hon en stor chans att vinna i Moskva. Jag var lite lagom orolig när Ugglas fick 120p från tittarna. Hade någon annan än Marlena och Agnes fått 144p så hade Caroline vunnit. Vilken rysare det var!
Ska snart lägga mig för jag tror Jörgen ska spela dataspel igen. Då har jag inget att göra uppe så då kan jag lika gärna lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar