torsdag 12 mars 2009

Planer och nytta?

God morgon! Kanske inte så många vakna nu, men vi är det iaf hela familjen. Det är inte så ofta det händer. Att vi går upp tidigt allihop alltså. Alltid är det någon som sover sent. Förr kunde jag sova hur länge som helst på helgerna när man inte hade skola eller jobb men sedan Molly kom har man ställt om sig. Det är väldigt bra för man får väldigt mycket gjort på dagarna!

Idag ska vi köra skräp till tippen med ett släp som vi får låna av min snälla morbror. Hans släp går runt i släkten. Alla använder det. Bara att ringa och fråga om det är ledigt. Använt det varje gång vi har flyttat och annars också. Om vi ka hämta möbler, åka till IKEA eller som nu köra skräp. Väldigt bra att slippa hyra för dyra pengar. Det är både vårt skräp och Robbans så det kan nog bli ett lass fullt. Vi måste väga lite kläder också som jag har sålt på Tradera. Just det jaghar vunnit en jacka till Molly också som hon ska ha till Ann-Britt på dagarna. Riktigt tuff faktiskt!
Har lovat Molly att vi ska köpa Yoghurt också. Det får vi inte glömma. Den tog slut idag och det var någon som var arg. Hahaha. Så det blir väl till att handla också!
Nu ska jag surfa runt lite. Oj ett kort inlägg... Grattis till mig!
Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar