torsdag 19 mars 2009

Magsjuka och Lekparken

Igår blev det inget skrivet för både Jörgen och jag var magsjuka eller vad det nu var. Idag mådde vi bättre när vi vaknade så vi tänkte kompensera Molly för den bristande uppmärksamhet hon fick igår. Så idag är det en Molly-dag! Fast nu har jag tid att blogga lite för nu sover mammas prinsessa!

När vi gick upp i mose hjälptes hela familjen åt att städa och plocka i ordning lite. Molly älskar att städa för då känner hon sig duktig. Efter att det var fint så gick vi ut på promenad. Vi gick till Rydshallen och handlade lite. Mest till Molly. Hon fick festis, tre burkar mat och blåbärssoppa för nu är hon också dålig i magen. Vi köpte också en cola åt oss. Jag vet, vi har syndat! Efter det gick vi först till en lekpark som Skövdebostäder har och lekte lite. Molly åkte rutschkana, i en sådan stor och bred kana som de har där. Det var lite läskigt för hon visste inte om hon skulle skratta eller gråta. Det blev en blandning. När mamma och pappa frös så gick vi vidare. Då till våran lekpark på våt område. Mycket finare. Det måste jag säga att samfäldigheten har gjort ba. Jättefräsch och välvårdad! Den var roligare också tyckte Molly. Framför allt rutschkanan för den kunde hon åka själv för det var en sån smal en. Den var inte så läskig heller.
När vi skulle gå hem ville hon inte det så vi lovade att vi skulle gå ut igen senare när hon ätit och sovit. Allt för Molly!

Funderar på om jag ska börja med maten, för min mage kurrar nu.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar