lördag 14 mars 2009

Pluggande och Melodifestival

Jag har kommit fram till att jag får nog vänta med att lugga igen tills Molly är lite äldre. Jag försökte plugga lite förut och det arade en kvart 20 minuter eller så. Sedan var det Molly som gällde för hela slanten. Mamma fick inte alls plugga. Så det fick bli till att göra lite nytta istället som att hänga en maskin tvätt och starta en ny. Får mig att tänka på askungen! Hihi Fast det är ju inte så illa för hon får ju prinsen i slutet så! Vem vet det kanske jag också får om jag är riktigt snäll.

Idag ska vi åka och duscha på Trängen igen. Sak bli så skönt. Och ikväll kommer Theo! Åhhh vad jag ska mysa. Han är min MIA!!! Du får inte låna. Inte förren ni ska åka hem! Fast det är klart ni kan juh lämna honom och hämta honom imorgon istället. Så kan ni sova inatt eller vad ni nu vill göra. Hihi Vi måste kolla på Dolly-skivan också som min kära pappa har fixat åt mig. Jag har ju sparat den tills Mia och jag kan se den ihop! Jörgen är inte så intresserad!! Sedan blir det naturligtvis melodifestivalen! Det är ett måste! Tobbe lät inte så glad när Mia och jag pratade om den och Jörgen vill definitivt inte se den, men är det kvinns med så blir det så. De har inget val!

Ciao!

http://www.youtube.com/watch?v=lixDK_tMEhE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar