lördag 7 mars 2009

Andra chansen och godis!

Oj det tar sig redan. Tredje inlägget på samma dag, jag börjar bli en riktig bloggare nu! Eller hur?
Nu har jag och min älskling kollat på andra chansen och jag är nog inte ensam om att undra vad som har tagit åt svenska folket! Hur kan man vilja ha med den där Af Ugglas? Det är ju helt otroligt. Blir arg varje gång jag ser henne. Hon sjunger falskt ganska ofta, jag ska inte säga alltid men det händer och dessutom kan hon ju varken stå still eller rak i ryggen. Hon kryper ihop som hon är toanödig. Hon skulle behöva gå med en bok på huvudet som man får göra i etikettskolan. Nä nu känner jag mig elak men jag tycker faktiskt att Star Pilots var bra mycket bättre!!

Vi får väl se hur finalen går men jag hoppas för Guds skull inte att hon vinner. Vi kommer bli utskrattade i Eurovision... fast det skulle ju inte vara första gången!

Snart ska jag gå och lägga mig för imorgon har jag lovat min älskling att hon och jag ska åka och bada på badhuset. Det är första gången Molly badar på badhuset. jag har aldrig varit på babysim där. Lite synd för Mollys skull men jag var lte egoistisk och det ångrar jag kanske lite nu men trivs man inte med sig själv så... men nu ska vi åka iaf och vi skulle ha åkt till Skara och badat med Milla och kanske Henke men nu har deras bil gått sönder så hon kan inte åka. Sånt som händer men det var ju lite tråkigt för både jag och Molly hade sett fram emot en heldag ihop. Åtminstone jag för jag tror inte Molly är så medveten om vad som planeras å hennes vägar utan säger bara "AA" till allt som låter roligt.


4 kommentarer:

  1. Mycket intresant att följa ditt och Mollys liv. Fortsätt och blogga
    PappaJan

    SvaraRadera
  2. Caroline af ugglas är så skön! Älskar hennes röst!

    SvaraRadera
  3. Caroline af ugglas är stört skön! Älskar hennes röst!

    SvaraRadera
  4. Haha, hon går med på allt ;)

    SvaraRadera