lördag 14 mars 2009

Nyduschad och förväntansfull

Nu har vi kommit hem från svärföräldrarna. Vi har lånat duschen igen... börjar bli less på det nu! Iaf så luktar vi gott numen stackars mammas älskling. Molly har slagit hål på ögonbrynet när hon föll från en stol. Hon hade jätteont men hon skrek nästan ingenting: Hon var jätteduktig. (Med lite muta - mariekex) Nu går hon rut med ett litet runt plåster i brynet. Ser lite roligt ut!
Har försökt lägga henne nu. Hon pratar för fullt så hon somnar nog inte. Man ka ju alltid hoppas! Det vore väldigt bra om hon gjorde det så hon är på bra humör ikväll. Det är ju Melodifestivlalen. Hade tänk låta henne få se lite af men hon hinner somna tror jag. Den börjar juh så sent. Glass ska hon få iaf! Det är klart. Det får juh inte vara orättvist. Nä fy! Det är kördag så då kan hon få vara uppe så länge hon orkar vilket brukar vara en halvtimme längre än annars. Hahaha
Jag är förväntansfull av vad festivalen kan ge i år. Det är en del bra bidrag men även många kassa som tyvärr har stor chans att vinna. Måste jag säga några namn? Jag gör det ändå så alla kan fatta vem jag menar. Det kanske inte är alla som hänger med i mina tankar! CAROLINE AF UGGLAS!!!! Skandal om hon vinner. Vi kommer bli utskämda i Moskva isf.
Snart kommer Mias lilla familj. Längtar. Då har jag tänkt att vi ska äta glass med varma hjortron. Det ska bli gott. Funderar på om jag ska käka något innan de kommer. Isf får jag sluta nu. Hörs kanske senare!

Tschüss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar