onsdag 1 april 2009

Tatueringar och val?

Har länge velat tatuera mig, men suget har blivit större efter Molly kom. Funderar på att tatuera in hennes namn, eller det vet jag att jag ska göra men problemet är hur. Kan inte bestämma mig för hur det ska se ut... Vill ha lite mer än hennes namn bara. Många gör ju porträtt fast då blir det juh ännu värre att välja. Då måste man ju välja ett bra foto på henne och det finns nästan 5GB. Så det är uteslutet. Jaja jag får väl vänta lika många år till innan jag vet vad jag vill göra.

Annars har jag ett förslag till alla killar. Vet inte om det är snyggt men det är lite roligt iaf!!! Hittade bilden på Sandra Dahlbergs blogg... http://www.nightlife.se/SandraDahlberg

1 kommentar:

  1. Vi brukar turas om att dra varandra :) Nämen Amigo är rätt härlig att springa med, han peppar en att inte lägga av

    SvaraRadera