måndag 20 april 2009

Andreas och plantering

Idag har Moly och jag spenderat nästan hela dagen med Andreas. Det blev som vi hade planerat iaf. Vi köpte nya skor till Molly idag igen, vi gick till BR och vi köpte Mollymat. Det blev en sväng till MediaMarkt också! Andreas ska höra av sig senare igen efter ett möte så vi får se om han kommer hit sen eller vad som händer.

Just nu sover Molly och jag har passat på att plantera lite penséer som jag fick av min mormor. Krukor fick jag av min moster. Det blev riktigt fint. Alla fick inte plats så jag satte tre stycken i rabatten.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har fått plantera blommor! Vi har fortfarande för kallt... :( Tack för tipset förresten, blir nog tyvärr lite för dyrt att bjuda på det där. Hoppas att allt är bra annars! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det blev nå fel när jag skulle kommentera... vet inte om du fick kommentaren?

    SvaraRadera