fredag 15 maj 2009

Nä nu...

... tänker iaf jag krypa till kojs! Har väntat på diskmaskinen ska diska klart så jag kan stänga av den. Sedan har jag sökt några jobb också. Hittade faktiskt ett som jag verkligen vill ha. Jag vill ha ett jobb oavsett vad det är men det här var något annat. Håll tummarna för mig att jag blir kallad till intervju!!! Tillträde i september så det vore juperfekt isf. Då kan jag vara hemma lite med Molly i sommar och dessutom grejja med huset. Mycket som ska göras, fast det hade varit roligt att få börja jobb nu med detsamma också. Det är skönt och jag trivs som hemmafru men jag börjar faktiskt klättra på väggarna nu. Måste göra något. Nu på dagarna river jag tapet i Mollys rum, så det bara är att måla till midsommar. Nog har jag att göra hela dagarna när jag går hemma men det är inte samma sak som att ha ett jobb att gå till.


Jaja... NNu ska jag lägga mig. Det är en dag imorgon också!

Den bjuder jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar