lördag 16 maj 2009

Mangos och Bio

Igårhade vi en riktigt trevlig kväll jag och min älsklng. Molly sov hos Sara och Coffe så vi gick på bio. Vi såg Änglar och demoner. Den var sådär.
Innan så gick vi till Mangos och käkade. Jag tog Souvlaki. Det var gjättegott men i fortsättningen ska jag hålla mig till grillplattan. Den är godare! Jörgen åt Enchiladas. Vad mat man får för pengarna. Jag förstår mig inte på de personer som klagar på att det är dyrt. Visst priset är högt men du få mat därefter. De kanske skulle införa small, medium och largeportioner! Så kan man välja själv hur mycket mat man vill ha! En liten tanke bara.





Den bjuder jag på! Mmmm... öl!






1 kommentar:

  1. Vi såg också Änglar och Demoner igår. Vad komiskt! Fast jag säger samma sak, den var sådär. kram

    SvaraRadera