tisdag 5 maj 2009

Bänkskivor skapar smärta!

Har glömt att berätta att vi har fixat en bänkskiva till badrummet nu. Så när den är på plats kan vi vika tvätt där! Ska bli skönt.
Något som var mindre skönt var att Molly vällte bänkskivan över mina ben. Går inte beskriva hur ont det gjorde! Lägger ut två bilder på mina ben, men de visar inte riktigt hur blå jag är nu eller har varit. Ljuset gjorde det hela mindre blått... men men det är iaf en fingervisning om hur jag ha sett ut! Det börjar bli grönt nu så nu är det nog inte allför lång tid innan det försvinner helt! Håll tummarna för jag ser juh misshandlad ut! Ajabajja Jörgen!


Färgen har krypit lite längre ner nu så nu är det över foten också!
Om ni tittar på foten har jag ett jack där. Det var ren tur att skivan inte kom en centimeter närmare hälsenan för då hade det nog sagt tjofs så hade den suttit i ljumsken helt plötsligt! Har fortfarande ingen känsel där! Det är nog tur det!

1 kommentar:

  1. AJAJAJ :(
    jag får ganska mkt blåmärken på jobbet, killen sa till mig att jag inte får gå på standen med han "-människor kommer tro att jag misshandlat dig"

    SvaraRadera