tisdag 30 mars 2010

Sitter i skolan!

Har precis skrivit ett prov och tänkte börja på en inlämningsuppgift i data. Fast egentligen borde jag skriva på en uppgift i arbetsmiljö och säkerhet. Fast det måste jag göra hemma för jag har inte boken med mig just nu.

För er som inte vet så började jag att läsa den 1 mars igen. Det är jätteroligt! Läser på distans så jag har inte alls många tillfällen i skolan så det är bra. Speciellt med barnomsorg och så. Molly behöver inte få så långa dagar hos Ann-Britt.
Eftersom det är på distans så har jag ju hela dagarna på mig att skriva mina uppgifter, istället för att slösa massa tid i skolan först och sedan behöva ta till kvällar och helger. Nu har jag 35 timmar i veckan att lägga på skolarbete.

De kurser jag läser är:
  • Datakunskap
  • Vård och omsorg
  • Språklig kommunikation
  • Arbetsmiljö och säkerhet
  • Etik och livsfrågor
  • Psykologi (start 12/4)
  • Medecinsk grundkurs (start 12/4)

Det blir en spännande termin det här. Får se om jag får ihop allt!

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar