onsdag 15 juli 2009

Sitter hos Jonas!

Nu har jag inte skrivit på ett väldigt långt tag! Mestadels beror väl det på att jag har jobbat och inte haft lust att blogga när jag kommer hem på kvällarna och nu har jag semester och då är det fullt upp! Bäst att skriva lite nu när man har fått klagomål både från höger och vänster!

För tillfället sitter Jörgen och jag hos Jonas. Vi är nämligen uppe hos mina föräldrar i Skelleftehamn. Det är så roligt att J och J kommer så bra överens! Just nu sitter de och spelar något tv-spel som jag inte tycker är roligt. Brukar mest bli att vi har lite spelkväll när vi ses!
Tidigare var vi och klämde en pizza i metropolen Ske-hamns enda restaurang, IRNA. Det var gott fast det var den andra middagen denna dagen.

Förut så badade vi i poolen och jag klippte pappa för han var väldigt långhårig nu. Säger som mamma brukar säga "Snart får vi betala hundskatt för dig, du ser ut som en pudel!".
Molly har skitroligt här uppe för morfar har en sådan där grön parkförvaltningsbil från John Deere. Den är väldigt rolig att åka och så fort hon får chansen springer hon ut och sätter sig på den!

Idag har jag pratat med Mattias Albertsson i telefon oclså. Var jätteroligt för det var en hel evighets sedan vi sågs. Fast nu i augusti blir det av! Då blir det Göteborg med Liseberg och sedan ska han och hans tjej komma och bo hos oss en natt. Ser jag verkligen fram emot! Ta igen lite förlorad tid. Vet ju nästan inget om hur det har gått för honom sedan han flyttade till 08-land!

Det var väl allt. Kommer inte på något mer! Jo har semester till måndag den 27:e juli!

Hade! Hoppas alla som har klagat håller sig lite lugna nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar